Aerobic: blog

Szeretettel köszöntelek a Aerobic Mozgás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1906 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 194 db
  • Blogbejegyzések - 238 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 850 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Aerobic Mozgás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Aerobic Mozgás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1906 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 194 db
  • Blogbejegyzések - 238 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 850 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Aerobic Mozgás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Aerobic Mozgás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1906 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 194 db
  • Blogbejegyzések - 238 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 850 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Aerobic Mozgás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Aerobic Mozgás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1906 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 194 db
  • Blogbejegyzések - 238 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 850 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Aerobic Mozgás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi hírek

Még régebbiek 

Aerobic klub hírei

network.hu

A mozgásszegény életmód és a többórás ülés veszélyei ma már legalább akkorák, mint a dohányzásé. Az európaiak az elmúlt tíz évben egy órával többet ülnek naponta, mint korábban.

A sok ülés elhízáshoz és számtalan ezzel összefüggésbe hozható betegség kialakulásához vezethet, többek között romlik a koncentráció és a teljesítőképesség. A megoldás viszonylag egyszerű: néha fel kéne állnunk az egészségünk érdekében.

A hosszú ülés megemeli a vércukorszintet, növeli a testsúlyt, a vérnyomást, és a depressziós, stresszes tüneteket is fokozhatja.

Tovább 

network.hu

 Ha naponta 25 percet szánunk jógázásra, akkor bizonyított, hogy jó közérzetet teremt, mentális megtisztulást hoz és az életminőség javulását is eredményezheti, illetve számos betegség és fájdalom enyhítésére tökéletes mozgásforma, vagy sokkal inkább életstílus.

 

A jóga az elme és a test edzése, a keleti bölcselet formája, mely az ősi indiai filozófiából ered. Egy olyan tudomány, melyhez elkerülhetetlen az önuralom. Napi 25 perc jóga növeli a kognitív képességeinket (figyelem, megfigyelőképesség, érzékelés-észlelés, emlékezet, gondolkodási funkciók), jelentősen javíthatja az agyműködésünket, energiaszintünket, koncentrációnkat a Waterloo-i Egyetem tanulmánya szerint.

Tovább 

 

network.hu

 Szabó Tünde sportért felelős államtitkár szerint fantasztikus elismerés a fővárosnak és a magyar sportnak, hogy 2019-ben Budapest lehet Európa Sportfővárosa.

 

„Büszkék lehetünk erre a címre, a sportolóinkra, szakembereinkre, és Budapestre, hiszen ez a cím egyértelmű elismerése annak, hogy méltó házigazdái tudunk lenni nagyszabású sporteseményeknek, valamint, hogy a szabadidő- illetve az utánpótlássport terén is kiemelt szerepet töltünk be a nemzetközi sportéletben” – mondta az államtitkár kedden, a Bálnában rendezett „Budapest sportélete – Budapest Európa Sportfővárosa 2019” elnevezésű konferencián.

Tovább 

network.hu

A fitness DVD-k ideje lejárt, távedzés az új őrület! A piletestől a jógáig számtalan mozgásforma elérhető és az ígéret szerint már napi 10 – 20 perces gyakorlatsorral csodás testre tehet szert a sportra vágyó delikvens. A felgyorsult életmódban élők számára mindez rendkívül csábító, de vajon mennyi az igazság ebben? Ennek jártunk utána!

Csak napi 10 perc?

 

Bármennyire is elfoglaltak vagyunk, senki sem mentegetőzhet azzal, hogy a napjában tíz perce sincs arra, hogy tegyen teste tökéletesítéséért.

Tovább 

network.hu

 Manapság a futás a legnépszerűbb népsport, mindenkinek van legalább egy olyan ismerőse, aki már elindult valamelyik maratoni megmérettetésen. Van, aki fitt szeretne maradni, van, aki egészséges, és van, aki pedig fogyni vágyik. De a futók a stresszt is jobban kezelik, mert ez a mozgásforma az egyik legjobb lelki villámhárító is egyben. Farkasdi Edina személyi edzővel és dietetikussal beszélgettünk.

 

Gyakori amerikai filmes közhely, hogy amikor a hőssel történik valami stresszes dolog, csak kirohan az utcára és fut, ameddig bír, majd amikor megáll, látszik rajta, hogy most egy kicsit könnyebb neki.

Tovább 

network.hu

 A LEGÚJABB, 17 ORSZÁGRA KITERJEDŐ VIZSGÁLAT IGAZOLTA AZ ÉLETMÓD ORVOSLÁS RÉG HANGOZTATOTT ÁLLÍTÁSÁT, MISZERINT A MOZGÁS AKÁR ÉLETET IS MENTHET. DR. BABAI LÁSZLÓ, A MAGYAR ÉLETMÓD ORVOSTANI TÁRSASÁG ELNÖKE A FELMÉRÉS EREDMÉNYEIT ÉS A PONTOS AJÁNLÁSOKAT ISMERTETTE.

 

750 PERC HETENTE

A közelmúltban a The Lancet c. szaklapban publikálták azt a tanulmányt, amely 17 ország 131 ezer lakosát 7 éven keresztül követve vette górcső alá a mozgásés az egészség kapcsolatát.

Tovább 

network.hu

A Stanford Egyetem kutatói okostelefonok adatainak elemzése alapján megállapították, hogy a nők a világ majdnem valamennyi országában kevesebbet sétálnak naponta, mint a férfiak.

Világszerte 717 527 ember férfi és nő adatait vették alapul. Az újságok általában azt emelték ki, hogy melyik ország a leglustább – ez Indonézia 3513 lépéssel -, a mozgékonysági listát Hong Kong vezeti napi 6880 lépéssel, ez hat kilométernek felel meg. Magyarország jó helyen szerepel 5258 lépéssel.

Tovább 

network.hu

A RENDSZERES SPORT EGÉSZSÉGRE GYAKOROLT JÓTÉKONY HATÁSAIT HOSSZAN LEHETNE SOROLNI. A KÜLSŐVEL KAPCSOLATOS POZITÍV VÁLTOZÁSOK AZONBAN NEM MERÜLNEK KI AZ IZOMZAT FEJLŐDÉSÉBEN ÉS A TESTSÚLY CSÖKKENÉSÉBEN. ÖSSZESZEDTÜK A LEGLÁTVÁNYOSABB KÜLSŐT ÉRINTŐ ELŐNYÖKET, AMELYEKET A RENDSZERES MOZGÁSNAK KÖSZÖNHETÜNK.
ÜDÉBB, FIATALOSABB BŐR

Ugye te is észrevetted már, hogy sportolás után mennyivel simább, frissebb, puhább tapintású a bőröd? Mindez a fokozott vérkeringéssel hozható összefüggésbe.

Tovább 

network.hu

Egy ausztrál olimpikonok felkészítésével is foglalkozó gyógytornász szerint három perc intenzív mozgás is lehet olyan hasznos, mint félóra a futópadon.

A rövid, de magas intenzitású gyakorlatok mellett érvelő Kusal Goonewardena szerint az Egészségügyi Világszervezet által javasolt napi félóra könnyű testmozgás simán helyettesíthető egy rövid, de megerőltető három perces edzéssel – írja az Independent. 

A gyógytornász szerint nagyjából a teljesítőképességünk 85 százalékát kell hogy kihasználjuk a három percnyi ugrókötelezés, sprintelés vagy valamilyen hasonlóan intenzív gyakorlat alatt, ha tényleg szeretnénk ennyi idő alatt letudni a dolgot.

Tovább 

network.hu

Kiszámolta már, hány órát tölt el egy nap csak üléssel? S tudja, hogy a folyamatos ülés, a mozgásszegény életmód hányfajta betegséget válthat ki? Itt az ideje, hogy felálljunk és elinduljunk!

 

 

Ülni remek dolog. Ülni jó dolog, ha elfárad az ember és csak lehuppan valahova. Jó még ülni, ücsörögni olvasáskor, meg családi körben esténként, de ülünk, ha tévét nézünk, és a moziban is persze, no meg a színházban, ülünk az asztal mellett, a kocsiban vagy a tömegközlekedési eszközökön.

Tovább 

Régebbi bejegyzések 

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu