Aerobic: blog

Szeretettel köszöntelek a Aerobic Mozgás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1906 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 194 db
  • Blogbejegyzések - 245 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 881 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Aerobic Mozgás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Aerobic Mozgás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1906 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 194 db
  • Blogbejegyzések - 245 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 881 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Aerobic Mozgás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Aerobic Mozgás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1906 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 194 db
  • Blogbejegyzések - 245 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 881 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Aerobic Mozgás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Aerobic Mozgás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1906 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 194 db
  • Blogbejegyzések - 245 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 881 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Aerobic Mozgás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi hírek

Még régebbiek 

Aerobic klub hírei

network.hu

smét komoly bizonyítékok láttak napvilágot az életmód, ezen belül is a mozgás gyógyító, egészségvédő hatásaitól – ezúttal a magas vérnyomás kezelésével kapcsolatban.

Dvorák Márton, az Életmód Orvosi Központ mozgásterapeutája segített a tájékozódásban.

Csökkenthető a stresszreakció negatív hatása

Nemrégiben átfogó tanulmány jelent meg a Journal of Hypertension and Management című szaklapban a magas vérnyomás életmódbeli kezeléséről. Ebben a cikkben olasz tudósok vették górcső alá az alkohol- és sófogyasztás mérséklésének, a dohányzásról való leszokásnak, az étrend kiegyensúlyozottságának és a rendszeres fizikai aktivitásnak a bizonyított hatásait a magas vérnyomás rendezésére. Dvorák Márton, az Életmód Orvosi Központ mozgásterapeutája az utóbbi eredményeket ismertette és vetette össze saját tapasztalataival.

Tovább 

network.hu

 Évekig kellene tartania annak az időszaknak, amíg a gyermek átszokik az óvodából az iskolai életbe. Jelenleg azonban az ovisok a szabad játékból, az önfeledt mindennapokból egy rendkívül szigorú, szabályokkal, felelősséggel és gyakran versenyhelyzetekkel terhelt iskolai környezetbe kerülnek, ezért nehezen elkerülhető a gyermekeket érő stressz, ám a testmozgás és a sport ebben a helyzetben is nagy segítséget jelenthet – mondta lapunknak Csányi Tamás, a Magyar Diáksportszövetség szakmai főtanácsadója.

Tovább 

 

network.hu

 Sokan sportolnak a szabadban hőségben is, mert hozzászoktak a rendszeres mozgáshoz, és nem akarnak túl nagy szünetet tartani két testedzés között.

 

Nem ritka, hogy meztelen felsőtesttel kocognak a férfiak, és a nők is csak egy apró topot viselnek.

Ez azonban nem egészséges a szakértők szerint.

Nem ajánlatos a pamutból készült felső sem, mert magába szívja az izzadtságot, és nedves is marad.

Inkább vegyünk fel egy olyan speciális, sportoláshoz gyártott műszálas pólót, ami elvezeti a test felületéről az izzadtságot.

Tovább 

network.hu

A NYÁRI HŐSÉG SEMMIKÉPPEN NE SZABJON HATÁRT MÉG A KARDIÓEDZÉSEIDNEK SEM! IGAZ, EGY KICSIT TÖBB ODAFIGYELÉSSEL, DE UGYANOLYAN ERŐBEDOBÁSSAL SPORTOLHATSZ, HOGY MINÉL ELŐBB ELÉRHESD A KITŰZÖTT CÉLODAT, ÉS HOZZÁJÁRULJ EGÉSZSÉGED MEGŐRZÉSÉHEZ.
A VÍZPART A NYERŐ 

Természetesen az úszás a legideálisabb mozgásforma a nyári hónapokban, de ha nem rajongsz érte, akkor is érdemes a víz közelében, vízparton mozognod. Akár a futást, akár a bringázást választod, ha közvetlenül tó- vagy folyóparton edzel, nem csak hűvösebb levegőn teheted mindezt, de a vizes közeg alkalmat ad arra, hogy időnként megállj, lehűtsd magad, hogy felfrissülve folytathasd az utad.

Tovább 

network.hu

A jóga legérdekesebb új válfaja a sörjóga, amire sokak mellett a The Biebers tagjai is felkapták a fejüket. A mozgásforma alkohollal történő ötvözése során jógamozdulatokat egészítenek ki sörkortyolgatással, így párosítva a kellemest a hasznossal. A Puskás-tesók és Ekanem Bálint nem tudtak nemet mondani az újdonságra és kipróbálták a legújabb őrületet.

 

 

„Már többször jógáztam és bevallom őszintén, az első alkalommal nem tetszett, a másodiknál pedig az egyik jóbarátom hangján érkeztek a spirituális utasítások, és emiatt nem tudtam komolyan venni a dolgot.

Tovább 

network.hu

 A KOMOLYAN EDZŐK EGYIK LEGNAGYOBB KIHÍVÁSA, HOGY ÖSSZE TUDJÁK EGYEZTETNI A MUNKÁJUKAT, A TANULÁST, A MAGÁNÉLETÜKET ÉS A SOK IDŐT KÖVETELŐ EDZÉSEKET. FÜLÖP TIBOR, A SPORTORVOSI KÖZPONT SPORTSZAKMAI IGAZGATÓJA, LABORVEZETŐJE EBBEN PRÓBÁL SEGÍTENI.

 

A SPORTON KÍVÜL IS VAN ÉLET

Vannak olyan sportágak, amelyek különösen sok időt igényelnek, ilyen például az öttusa, a triatlon, a hosszútávfutás vagy a kerékpározás. Azok a sportolók, akik rendszeresen edzenek, szeretnének fejlődni és konkrét célok felé törekszenek, pontosan tudják, hogy napi 60 perc nem feltétlenül elég az optimális teljesítményhez.

Tovább 

network.hu

A SPORT KÜLSŐRE GYAKOROLT POZITÍV HATÁSAIT NAPOKIG LEHETNE SOROLNI, DE NINCS EZ MÁSKÉPP A MENTÁLIS EGÉSZSÉGGEL KAPCSOLATBAN SEM. NE CSAK A KÜLSŐD, DE A MENTÁLIS EGÉSZSÉGED MEGŐRZÉSE ÉRDEKÉBEN IS MOZOGJ RENDSZERESEN!
BOLDOGABBÁ TESZ

Jöhet bármilyen magánéleti vagy munkahelyi nehézség, a sportban akkor is menedékre lelsz, ha összecsapnak a fejed felett a hullámok. Köztudott, hogy a mozgás endorfinokat szabadít fel a szervezetben, amitől sokkal kiegyensúlyozottabbá, jókedvűbbé, egyszóval boldogabbá válsz.

Tovább 

network.hu

A mozgásszegény életmód és a többórás ülés veszélyei ma már legalább akkorák, mint a dohányzásé. Az európaiak az elmúlt tíz évben egy órával többet ülnek naponta, mint korábban.

A sok ülés elhízáshoz és számtalan ezzel összefüggésbe hozható betegség kialakulásához vezethet, többek között romlik a koncentráció és a teljesítőképesség. A megoldás viszonylag egyszerű: néha fel kéne állnunk az egészségünk érdekében.

A hosszú ülés megemeli a vércukorszintet, növeli a testsúlyt, a vérnyomást, és a depressziós, stresszes tüneteket is fokozhatja.

Tovább 

network.hu

 Ha naponta 25 percet szánunk jógázásra, akkor bizonyított, hogy jó közérzetet teremt, mentális megtisztulást hoz és az életminőség javulását is eredményezheti, illetve számos betegség és fájdalom enyhítésére tökéletes mozgásforma, vagy sokkal inkább életstílus.

 

A jóga az elme és a test edzése, a keleti bölcselet formája, mely az ősi indiai filozófiából ered. Egy olyan tudomány, melyhez elkerülhetetlen az önuralom. Napi 25 perc jóga növeli a kognitív képességeinket (figyelem, megfigyelőképesség, érzékelés-észlelés, emlékezet, gondolkodási funkciók), jelentősen javíthatja az agyműködésünket, energiaszintünket, koncentrációnkat a Waterloo-i Egyetem tanulmánya szerint.

Tovább 

network.hu

 Szabó Tünde sportért felelős államtitkár szerint fantasztikus elismerés a fővárosnak és a magyar sportnak, hogy 2019-ben Budapest lehet Európa Sportfővárosa.

 

„Büszkék lehetünk erre a címre, a sportolóinkra, szakembereinkre, és Budapestre, hiszen ez a cím egyértelmű elismerése annak, hogy méltó házigazdái tudunk lenni nagyszabású sporteseményeknek, valamint, hogy a szabadidő- illetve az utánpótlássport terén is kiemelt szerepet töltünk be a nemzetközi sportéletben” – mondta az államtitkár kedden, a Bálnában rendezett „Budapest sportélete – Budapest Európa Sportfővárosa 2019” elnevezésű konferencián.

Tovább 

Régebbi bejegyzések 

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu