Aerobic: blog

Szeretettel köszöntelek a Aerobic Mozgás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1906 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 194 db
  • Blogbejegyzések - 248 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 895 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Aerobic Mozgás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Aerobic Mozgás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1906 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 194 db
  • Blogbejegyzések - 248 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 895 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Aerobic Mozgás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Aerobic Mozgás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1906 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 194 db
  • Blogbejegyzések - 248 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 895 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Aerobic Mozgás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Aerobic Mozgás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1906 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 194 db
  • Blogbejegyzések - 248 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 895 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Aerobic Mozgás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi hírek

Még régebbiek 

Aerobic klub hírei

network.hu

 Legyen akármilyen kemény a tél, sok más jó dolog mellett a sport és a szabad levegő is kulcsszerepet fog játszani abban, hogy átvészeljük azt és életkedvvel, energiával teli nézzünk elébe a legzordabb napoknak is. Csak okosan kell felöltöznünk, akár bent, akár kint hódolunk kedvenc aktív hobbinknak.

 

Kint tágasabb

Hiába van sötét és fagy odakint, érdemes mégis rendszeres időközönként kimerészkednünk sportolni egy kicsit. Válasszunk olyan sportágat, amelyet tényleg szívesen űzünk, hogy ne vegye el kedvünket a barátságtalanabb időjárás, és viseljünk a téli hidegben is megfelelő öltözékeket.

Tovább 

network.hu

 Meglepő, de a keleti mozgásforma egy sor előnnyel jár. Nézzük a négy legfontosabbat.

 

A tekergetett csípő, a kecses és egyben szexi mozdulatok nem csak a testet, de lelket is karban tartják.

Kevesen tudják, de a hastáncot eredetileg éttermekben adták elő a nők, sőt, olykor még férfiak is. A hastánchoz használt lenge, legtöbbször csak a lábakat és a melleket fedő öltözék szerves része a látványnak, ahogyan az apró, szintén nem túl sokat takaró kiegészítők (díszes kendők, csillogó ékszerek és apró hangszerek).

Tovább 

 

network.hu

 A legújabb, 17 országra kiterjedő vizsgálat igazolta az életmód orvoslás rég hangoztatott állítását, miszerint a mozgás akár életet is menthet.

 

Dr. Babai László, a Magyar Életmód Orvostani Társaság elnöke a felmérés eredményeit és a pontos ajánlásokat ismertette.

 

750 perc hetente

A közelmúltban a The Lancet c. szaklapban publikálták azt a tanulmányt, amely 17 ország 131 ezer lakosát 7 éven keresztül követve vette górcső alá a mozgás és az egészség kapcsolatát.

Tovább 

network.hu

smét komoly bizonyítékok láttak napvilágot az életmód, ezen belül is a mozgás gyógyító, egészségvédő hatásaitól – ezúttal a magas vérnyomás kezelésével kapcsolatban.

Dvorák Márton, az Életmód Orvosi Központ mozgásterapeutája segített a tájékozódásban.

Csökkenthető a stresszreakció negatív hatása

Nemrégiben átfogó tanulmány jelent meg a Journal of Hypertension and Management című szaklapban a magas vérnyomás életmódbeli kezeléséről. Ebben a cikkben olasz tudósok vették górcső alá az alkohol- és sófogyasztás mérséklésének, a dohányzásról való leszokásnak, az étrend kiegyensúlyozottságának és a rendszeres fizikai aktivitásnak a bizonyított hatásait a magas vérnyomás rendezésére. Dvorák Márton, az Életmód Orvosi Központ mozgásterapeutája az utóbbi eredményeket ismertette és vetette össze saját tapasztalataival.

Tovább 

network.hu

 Évekig kellene tartania annak az időszaknak, amíg a gyermek átszokik az óvodából az iskolai életbe. Jelenleg azonban az ovisok a szabad játékból, az önfeledt mindennapokból egy rendkívül szigorú, szabályokkal, felelősséggel és gyakran versenyhelyzetekkel terhelt iskolai környezetbe kerülnek, ezért nehezen elkerülhető a gyermekeket érő stressz, ám a testmozgás és a sport ebben a helyzetben is nagy segítséget jelenthet – mondta lapunknak Csányi Tamás, a Magyar Diáksportszövetség szakmai főtanácsadója.

Tovább 

network.hu

 Sokan sportolnak a szabadban hőségben is, mert hozzászoktak a rendszeres mozgáshoz, és nem akarnak túl nagy szünetet tartani két testedzés között.

 

Nem ritka, hogy meztelen felsőtesttel kocognak a férfiak, és a nők is csak egy apró topot viselnek.

Ez azonban nem egészséges a szakértők szerint.

Nem ajánlatos a pamutból készült felső sem, mert magába szívja az izzadtságot, és nedves is marad.

Inkább vegyünk fel egy olyan speciális, sportoláshoz gyártott műszálas pólót, ami elvezeti a test felületéről az izzadtságot.

Tovább 

network.hu

A NYÁRI HŐSÉG SEMMIKÉPPEN NE SZABJON HATÁRT MÉG A KARDIÓEDZÉSEIDNEK SEM! IGAZ, EGY KICSIT TÖBB ODAFIGYELÉSSEL, DE UGYANOLYAN ERŐBEDOBÁSSAL SPORTOLHATSZ, HOGY MINÉL ELŐBB ELÉRHESD A KITŰZÖTT CÉLODAT, ÉS HOZZÁJÁRULJ EGÉSZSÉGED MEGŐRZÉSÉHEZ.
A VÍZPART A NYERŐ 

Természetesen az úszás a legideálisabb mozgásforma a nyári hónapokban, de ha nem rajongsz érte, akkor is érdemes a víz közelében, vízparton mozognod. Akár a futást, akár a bringázást választod, ha közvetlenül tó- vagy folyóparton edzel, nem csak hűvösebb levegőn teheted mindezt, de a vizes közeg alkalmat ad arra, hogy időnként megállj, lehűtsd magad, hogy felfrissülve folytathasd az utad.

Tovább 

network.hu

A jóga legérdekesebb új válfaja a sörjóga, amire sokak mellett a The Biebers tagjai is felkapták a fejüket. A mozgásforma alkohollal történő ötvözése során jógamozdulatokat egészítenek ki sörkortyolgatással, így párosítva a kellemest a hasznossal. A Puskás-tesók és Ekanem Bálint nem tudtak nemet mondani az újdonságra és kipróbálták a legújabb őrületet.

 

 

„Már többször jógáztam és bevallom őszintén, az első alkalommal nem tetszett, a másodiknál pedig az egyik jóbarátom hangján érkeztek a spirituális utasítások, és emiatt nem tudtam komolyan venni a dolgot.

Tovább 

network.hu

 A KOMOLYAN EDZŐK EGYIK LEGNAGYOBB KIHÍVÁSA, HOGY ÖSSZE TUDJÁK EGYEZTETNI A MUNKÁJUKAT, A TANULÁST, A MAGÁNÉLETÜKET ÉS A SOK IDŐT KÖVETELŐ EDZÉSEKET. FÜLÖP TIBOR, A SPORTORVOSI KÖZPONT SPORTSZAKMAI IGAZGATÓJA, LABORVEZETŐJE EBBEN PRÓBÁL SEGÍTENI.

 

A SPORTON KÍVÜL IS VAN ÉLET

Vannak olyan sportágak, amelyek különösen sok időt igényelnek, ilyen például az öttusa, a triatlon, a hosszútávfutás vagy a kerékpározás. Azok a sportolók, akik rendszeresen edzenek, szeretnének fejlődni és konkrét célok felé törekszenek, pontosan tudják, hogy napi 60 perc nem feltétlenül elég az optimális teljesítményhez.

Tovább 

network.hu

A SPORT KÜLSŐRE GYAKOROLT POZITÍV HATÁSAIT NAPOKIG LEHETNE SOROLNI, DE NINCS EZ MÁSKÉPP A MENTÁLIS EGÉSZSÉGGEL KAPCSOLATBAN SEM. NE CSAK A KÜLSŐD, DE A MENTÁLIS EGÉSZSÉGED MEGŐRZÉSE ÉRDEKÉBEN IS MOZOGJ RENDSZERESEN!
BOLDOGABBÁ TESZ

Jöhet bármilyen magánéleti vagy munkahelyi nehézség, a sportban akkor is menedékre lelsz, ha összecsapnak a fejed felett a hullámok. Köztudott, hogy a mozgás endorfinokat szabadít fel a szervezetben, amitől sokkal kiegyensúlyozottabbá, jókedvűbbé, egyszóval boldogabbá válsz.

Tovább 

Régebbi bejegyzések 

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu