Aerobic: blog

Szeretettel köszöntelek a Aerobic Mozgás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1905 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 194 db
  • Blogbejegyzések - 222 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 802 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Aerobic Mozgás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Aerobic Mozgás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1905 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 194 db
  • Blogbejegyzések - 222 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 802 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Aerobic Mozgás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Aerobic Mozgás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1905 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 194 db
  • Blogbejegyzések - 222 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 802 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Aerobic Mozgás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Aerobic Mozgás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1905 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 194 db
  • Blogbejegyzések - 222 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 802 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Aerobic Mozgás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Aerobic klub hírei

network.hu

HA TAVASZ, AKKOR TERMÉSZET, HA TERMÉSZET, AKKOR MOZGÁS. SZÁMBA VETTÜK, MELYEK AZOK A MOZGÁSFORMÁK, AMELYEK SIKERREL PÁLYÁZHATNÁNAK A LEGSZUPEREBB, SZABADBAN VÉGEZHETŐ TAVASZI SPORTOK CÍMRE.
TENISZ

Bár a tenisz télen is űzhető, mégis mennyivel jobb ezt a mozgáskultúrát a tavaszi szezonban végezni. Ne ijedj meg, ha nincs kellő tapasztalatod e téren, hiszen egy jó oktató segítségével néhány óra után garantáltan te is belejössz az ütögetésbe. Azért szuper ez a mozgásforma, mert amellett, hogy gyakorlatilag a tested minden izmát erősíted vele, kiváló kardiomozgás is egyszerre.

Tovább 

network.hu

 A tanga ké­nyel­met­len, a csip­kés szúr - ám az új trend sze­rint gyak­ran a sima, spor­tos al­só­ne­műt is az öl­tö­ző­szek­rény­ben hagy­ják a nők. Hop­pácska!

 

Edzőnadrág bugyi nélkül? Sokak számára elképzelhetetlen, mások viszont nagyon is jó ötletnek gondolják, hiszen kinek hiányzik, hogy edzés közben a bevágó tangára, vagy a kényelmetlen bugyira kelljen figyelni? Bármelyik megoldásra szavazol is, jól döntesz. De vajon kényelmes és higiénikus bugyi nélkül edzeni?

Tovább 

 

network.hu

 Néha hiába alszol akár 10 órát, akkor is fáradtnak érzed magad? Ha kipróbálod a legújabb wellness őrületet, tutira nem lesznek többé ilyen problémáid!

 

A clean sleeping-et Gwyneth Paltrow a legújabb könyvében írja le, aki szerint nélkülözhetetlen a pihentető, mély alvás, ahhoz, hogy igazán egészséges legyél. „Nem csak az a fontos, hogy sok gyümölcsöt és zöldséget egyél, hanem az is, hogy jókat szundíts éjszaka. Minimum hét-nyolc, de a legjobb az, ha tíz órát tudsz az ágyban tölteni” – mondja a sztár.

Tovább 

network.hu

 Idősebb nőket vizsgáltak a San Diegó-i Kaliforniai Egyetem orvostudományi karának szakemberei, amely kimutatta, hogy a naponta több mint tíz órát ülő és kevés mozgást végző nők gyorsabban öregszenek.

 

A Sceince Daily tudományos-ismeretterjesztő portálon megjelent felmérések szerint azok a nők, akik napi testmozgása nem éri el a minimum 40 percet, és mindemellett ülő munkát végeznek, a telomereik rövidebbek.

A telomer a kromoszómát alkotó DNS-szál két végén található rövid, többszörösen ismétlődő szakasz.

Tovább 

Hogyan tudod életre kelteni mindig fagyos végtagjaidat?Kedvezz a vérkeringésednek!Katt ide:

www.kavezzokosan.egeszsegeskave.hu

network.hu

MOZOGJ BARÁTOKKAL! A DÉLUTÁNI SÜTIZÉSHEZ, A SHOPPINGOLÁSHOZ VAGY A MOZIZÁSHOZ HASONLÓAN, AZ EDZÉST IS BESZÉLD LE KÖZÖS PROGRAMKÉNT A BARÁTAIDDAL. KORA REGGEL VAGY EGY FÁRASZTÓ MUNKANAP UTÁN SOKKAL LELKESEBBEN FOGOD AZ EDZŐTEREM FELÉ VENNI AZ IRÁNYT, HA OTT MÁR VÁRNAK RÁD. ÍGY KIFOGÁSOD SEM LEHET A MOZGÁS ELLEN. MEGLÁTOD, A TRÉNING UTÁN SOKKAL ENERGIKUSABB IS […]

Mozogj barátokkal!

A délutáni sütizéshez, a shoppingoláshoz vagy a mozizáshoz hasonlóan, az edzést is beszéld le közös programként a barátaiddal.

Tovább 

network.hu

SZÁMTALAN OKA VAN ANNAK, HOGY MIÉRT JÓ A TÉLI SZEZONBAN EDZENI. MÉGIS SOKAN HAJLAMOSAK FELTÉTELEZNI, HOGY A TÉL A KIKAPCSOLÓDÁSRA, PIHENÉSRE, ÉS A TESTMOZGÁS HANYAGOLÁSÁNAK IDEJE.

Igazából télen még fontosabb az edzés, mert ilyenkor hajlamosak vagyunk többet henyélni a kanapén és többet enni a magas kalóriatartalmú ételekből. Nem csak a súlyodra nézve rizikós ez, de az egészségedre is. Eddz egész évben és élvezd az edzés nyújtotta előnyöket: nézz ki bombasztikusan, legyél egészséges, töltődj fel energiával és légy termékeny!

Tovább 

network.hu

Miért érdemes mozogni? Persze, fontos az egészségünknek, meg formásabbak is leszünk tőle... Na de itt van tíz valóban fontos érv, amely kimozdíthat Téged is - szó szerint, és motiválhat a sportolásra.

Hisz számtalanszor hallottuk már: „Az edzés pozitív hatással van a szervezetre.” Mit jelent ez valójában? Azt, hogy a fizikai fejlődés nem csak a testedre hat, hanem a mentális állapotodra is. A rendszeres mozgás hozzásegít, hogy az élet minden területén a maximumot hozhasd ki magadból, legyen szó munkáról, családról vagy akár az általános közérzetedről.

Tovább 

network.hu

Melyik kislány fejében ne fordult volna meg a gondolat, hogy balerina legyen. Ami nem meglepő, hiszen a balett csodálatos, a táncosok alakja pedig irigylésre méltóan szálkás, finoman kecses. Jó hírem van, ma már bárkinek lehet ilyen alakja, akárcsak Karlie Kloss-nak vagy éppen legjobb barátnőjének Taylor Swift-nek. Hogy hogyan? A legújabb fitness őrület, a Ballet Beautiful segítségével!

A Ballet Beautiful kifejezéssel, valamint Mary Helen Bowers nevével először 2010-ben találkozhattunk a Fekete Hattyú című film kapcsán, ahol Natalie Portmant kellett prima ballerina formába hoznia, hogy az általa alakított karaktert hitelesen alakítsa a filmvásznon.

Tovább 

network.hu

 Sokan ősszel is szeretnék megőrizni fittségüket, ám az őszi esős, ködös, komor idő eltántorítja őket ettől. Pedig nem kellene, hiszen ennek az évszaknak is megvan a maga szépsége, testmozgás szempontjából is. Találhatunk olyan sportot, amiben ezekben a hónapokban is örömünket leljük.

 

Vagy „ősziesíthetjük” az addig is végzett mozgásformánkat. Úgyhogy a színes levelek, csípős hajnalok, korábban kezdődő esték időszaka sem lehet kifogás ilyenkor, hogy (többet) mozogjunk.

Tovább 

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu