Aerobic: blog

Szeretettel köszöntelek a Aerobic Mozgás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1904 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 194 db
  • Blogbejegyzések - 226 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 811 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Aerobic Mozgás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Aerobic Mozgás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1904 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 194 db
  • Blogbejegyzések - 226 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 811 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Aerobic Mozgás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Aerobic Mozgás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1904 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 194 db
  • Blogbejegyzések - 226 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 811 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Aerobic Mozgás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Aerobic Mozgás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1904 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 194 db
  • Blogbejegyzések - 226 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 811 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Aerobic Mozgás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Aerobic klub hírei

network.hu

Gyakori probléma, hogy amikor az ülő életmódot folytató ember edzeni kezd, óriási, nem ritkán irreális elvárásokkal fog a projektbe, így aztán hamar csalódik, illetve energiával sem bírja a gyakorlatokat, tehát előbb-utóbb leáll. A szakemberek szerint a stresszes edzések kevésbé hatékonyak, mint a túlzott elvárás nélküli tréningek.

A University of Michigan munkatársai azt vizsgálták, hogy milyen motivációval kezdenek edzeni a nők, és a folyamat során hogyan változnak érzéseik, illetve magukhoz az eredményekhez hogyan viszonyulnak.

Tovább 

network.hu

Az életmód váltás elengedhetetlen szegmense az, hogy becsempésszünk némi mozgást az életünkben. Általában ilyenkor megy el a változtatástól a kedve az embernek, hiszen futni, biciklizni nem mindenki szeret/tud, arra pedig főleg nincs mindenkinek módja, hogy bérletet váltson a kondi terembe, vagy folyamatos foglalkozásokra, sportórákra járjon. A jó hír, hogy nem is kell. Csupán akkor, ha az ember tervei között szerepel, hogy erősebbé és izmosabbá váljon.


Ha cél az, hogy egészségünkért tegyünk, akkor bőven elegendő, ha sétálunk.

Tovább 

 

network.hu

LEGYEN SZÓ MINDENNAPOS HASZNÁLATRÓL VAGY HÉTVÉGI IDŐTÖLTÉSRŐL, JÓ IDŐBEN SOKAN PATTANNAK BICIKLIRE. MINT MINDEN MOZGÁS ESETÉBEN, KERÉKPÁROZÁSKOR IS FONTOS, HOGY ÜGYELJÜNK AZ ÍZÜLETEINK ÉPSÉGÉRE. SOKAN NEM TUDJÁK, DE MINDEZ LEGFŐKÉPP A HELYES BICIKLIVÁLASZTÁSON, ILLETVE AZ ÜLÉS, A KORMÁNY ÉS A NYEREG MEGFELELŐ BEÁLLÍTÁSAIN MÚLIK.
A Magyar Gyógytornász-Fizioterapeuták Társasága és az Ízületőr program szakértő gyógytornásza ezért összegyűjtötte a legfontosabb tudnivalókat, hogy az ízületeink védelme érdekében mindannyian fájdalommentesen tekerhessünk.

Tovább 

network.hu

UGYE TE IS OTT LESZEL MÁJUS 14-ÉN A FERGETEGES FITNESZESEMÉNYEN?

Kíváncsi vagy, hogy kikkel mozoghatsz a Fitt a nyár!-on? Íme a részletes program, készülj már most, mert szuper órák várnak rád a legjobb edzők vezetésével!

09.00 – 09.30 – KAPUNYITÁS09.30 – 09.50 – BEMELEGÍTÉS PINTÉR ADRIENN ADÁVAL10.00 – 11.00 – KATUS ATTILA – BEST BODY11.10 – 12.10 – A SCITEC EDZŐI BEMUTATJÁK: BOMBAFORMA A BIKINISZEZONRA12.20 – 13.20 – PÉNTEK ENIKŐ – ZONA13.30 – 14.30 – HIDVÉGI ANDREA – EUPHORIA14:30 – 15.00 – NYEREMÉNYSORSOLÁSOK15.00 – 16.00 – RUBINT RÉKA – ALAKREFORM16.30 – KAPUZÁRÁS

Ha még nincs jegyed, vedd meg mielőbb, kattints ide! 

Forrás:http://wellnesscafe.hu

Tovább 

network.hu

HA TAVASZ, AKKOR TERMÉSZET, HA TERMÉSZET, AKKOR MOZGÁS. SZÁMBA VETTÜK, MELYEK AZOK A MOZGÁSFORMÁK, AMELYEK SIKERREL PÁLYÁZHATNÁNAK A LEGSZUPEREBB, SZABADBAN VÉGEZHETŐ TAVASZI SPORTOK CÍMRE.
TENISZ

Bár a tenisz télen is űzhető, mégis mennyivel jobb ezt a mozgáskultúrát a tavaszi szezonban végezni. Ne ijedj meg, ha nincs kellő tapasztalatod e téren, hiszen egy jó oktató segítségével néhány óra után garantáltan te is belejössz az ütögetésbe. Azért szuper ez a mozgásforma, mert amellett, hogy gyakorlatilag a tested minden izmát erősíted vele, kiváló kardiomozgás is egyszerre.

Tovább 

network.hu

 A tanga ké­nyel­met­len, a csip­kés szúr - ám az új trend sze­rint gyak­ran a sima, spor­tos al­só­ne­műt is az öl­tö­ző­szek­rény­ben hagy­ják a nők. Hop­pácska!

 

Edzőnadrág bugyi nélkül? Sokak számára elképzelhetetlen, mások viszont nagyon is jó ötletnek gondolják, hiszen kinek hiányzik, hogy edzés közben a bevágó tangára, vagy a kényelmetlen bugyira kelljen figyelni? Bármelyik megoldásra szavazol is, jól döntesz. De vajon kényelmes és higiénikus bugyi nélkül edzeni?

Tovább 

network.hu

 Néha hiába alszol akár 10 órát, akkor is fáradtnak érzed magad? Ha kipróbálod a legújabb wellness őrületet, tutira nem lesznek többé ilyen problémáid!

 

A clean sleeping-et Gwyneth Paltrow a legújabb könyvében írja le, aki szerint nélkülözhetetlen a pihentető, mély alvás, ahhoz, hogy igazán egészséges legyél. „Nem csak az a fontos, hogy sok gyümölcsöt és zöldséget egyél, hanem az is, hogy jókat szundíts éjszaka. Minimum hét-nyolc, de a legjobb az, ha tíz órát tudsz az ágyban tölteni” – mondja a sztár.

Tovább 

network.hu

 Idősebb nőket vizsgáltak a San Diegó-i Kaliforniai Egyetem orvostudományi karának szakemberei, amely kimutatta, hogy a naponta több mint tíz órát ülő és kevés mozgást végző nők gyorsabban öregszenek.

 

A Sceince Daily tudományos-ismeretterjesztő portálon megjelent felmérések szerint azok a nők, akik napi testmozgása nem éri el a minimum 40 percet, és mindemellett ülő munkát végeznek, a telomereik rövidebbek.

A telomer a kromoszómát alkotó DNS-szál két végén található rövid, többszörösen ismétlődő szakasz.

Tovább 

Hogyan tudod életre kelteni mindig fagyos végtagjaidat?Kedvezz a vérkeringésednek!Katt ide:

www.kavezzokosan.egeszsegeskave.hu

network.hu

MOZOGJ BARÁTOKKAL! A DÉLUTÁNI SÜTIZÉSHEZ, A SHOPPINGOLÁSHOZ VAGY A MOZIZÁSHOZ HASONLÓAN, AZ EDZÉST IS BESZÉLD LE KÖZÖS PROGRAMKÉNT A BARÁTAIDDAL. KORA REGGEL VAGY EGY FÁRASZTÓ MUNKANAP UTÁN SOKKAL LELKESEBBEN FOGOD AZ EDZŐTEREM FELÉ VENNI AZ IRÁNYT, HA OTT MÁR VÁRNAK RÁD. ÍGY KIFOGÁSOD SEM LEHET A MOZGÁS ELLEN. MEGLÁTOD, A TRÉNING UTÁN SOKKAL ENERGIKUSABB IS […]

Mozogj barátokkal!

A délutáni sütizéshez, a shoppingoláshoz vagy a mozizáshoz hasonlóan, az edzést is beszéld le közös programként a barátaiddal.

Tovább 

Régebbi bejegyzések 

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu