Aerobic: NAPI HÁROM PERC MOZGÁS IS ELÉG LEHET AHHOZ, HOGY FORMÁBA LENDÜLJ

Szeretettel köszöntelek a Aerobic Mozgás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1905 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 194 db
  • Blogbejegyzések - 232 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 828 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Aerobic Mozgás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Aerobic Mozgás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1905 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 194 db
  • Blogbejegyzések - 232 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 828 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Aerobic Mozgás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Aerobic Mozgás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1905 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 194 db
  • Blogbejegyzések - 232 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 828 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Aerobic Mozgás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Aerobic Mozgás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1905 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 194 db
  • Blogbejegyzések - 232 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 828 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Aerobic Mozgás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

network.hu

Egy ausztrál olimpikonok felkészítésével is foglalkozó gyógytornász szerint három perc intenzív mozgás is lehet olyan hasznos, mint félóra a futópadon.

A rövid, de magas intenzitású gyakorlatok mellett érvelő Kusal Goonewardena szerint az Egészségügyi Világszervezet által javasolt napi félóra könnyű testmozgás simán helyettesíthető egy rövid, de megerőltető három perces edzéssel – írja az Independent. 

A gyógytornász szerint nagyjából a teljesítőképességünk 85 százalékát kell hogy kihasználjuk a három percnyi ugrókötelezés, sprintelés vagy valamilyen hasonlóan intenzív gyakorlat alatt, ha tényleg szeretnénk ennyi idő alatt letudni a dolgot. Kusal szerint a napi félórát egyelőre valamilyen oknál fogva sokallóknak és az edzőtermektől ódzkodó kezdőknek jelenthet segítséget a magas intenzitású intervallum edzésekhez hasonló, de még rövidebb feladatokra épülő edzésterv. Szerinte 3 hét után egyébként a hosszabb edzésekhez is megjön majd a kedve annak, aki végigcsinálja a dolgot, és minden nap megizzasztja magát a három percbe sűrített intenzív feladatokkal.

Az ehhez hasonló, igaz hosszabb, 20-40 másodperces intenzív mozgást egy kis pihenővel kombináló, legalább tízszer megismétlendő feladatokat takaró magas intenzitású intervallum edzések egyébként felgyorsítják az anyagcserét és így a fogyásban is segíthetnek, arról nem is beszélve, hogy egy 2014-es kutatás szerint élvezhetőbbek is, mint egy egyórás kocogás. 

Forrás:http://divany.hu

Címkék: mozgás sport

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu